mandag 27. juli 2015

Stille før stormen

På onsdag reiser jeg til VM.

Ja, det ble VM til slutt. Anne måtte kaste inn håndkle på grunn av en dårlig fot og jeg skal løpe VM sprint. HURRA for meg! Ikke for Anne da, men insta profilen hennes viser at hun har hatt en ganske bra ferie i Italia. Sjekk bildene her.

Forbedredelsene har gått bra. Jeg fikk noen veldig gode dager i Skottland i etterkant av testløpene og de siste ukene har jeg nytt fine dager hjemme og på Orust. Mengden har blitt redusert og jeg har kjørt flere intensive økter. Det har blitt litt annerledes trening med fokus mot sprint og det har vært kjempegøy. Jeg har kost meg hele veien og føler meg godt forberedt.

Sprinterposen

Sprinter Ida 1 
Sprinter Ida 2

Sprinter Ida 3

Jeg har ingen resultatmålsetning for VM. Jeg har hele vinteren lagt ned en innsats for å bli bedre teknisk på sprintdistansen. Det har allerede betalt seg. Jeg skal løpe VM. Hvis jeg greier å gjennomføre den tekniske planen og gjennomføre en sprint jeg kan være fornøyd med, da er jeg fornøyd. Ja, litt kjedelig, men sånn er det bare.


Fighting fjes 1


Nå er det bare å stille inn fighter fjeset og sette igang.

Lizzie og Helen prøver å lære meg fighting face/smile på start face

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar