onsdag 18. mars 2015

En vanlig onsdag

Det har gått en stund siden siste innlegg på bloggen nå. Men selv om det har vært stille der, så har jeg vært i full trening.

Hvileposisjon

Jeg har det veldig bra og treningen går (for det meste) som planlagt. Det har vel egentlig bare vært en liten endring og den kom i går og var ikke min skyld ;)


Litt soling nå og da

På planen stod det 45min løping og styrke og jeg skulle komme meg ut 15 for å rekke til gymmen før de begynte med aerobic kl 17. 


Men været ville det annerledes. Fra 14.30 til 17.30 lynet, tordnet og regnet det, og det var ikke forsvarlig å dra ut. Da det endelig så ut til å ha lettet kom jeg meg ut, men etter bare 15min var lynet i gang igjen. Jaja, thats life. Dullstroom life i hvert fall.


Slik ser det vanligvis ut

Det ble litt styrke på rommet og litt mindre timer i boka, men jeg overlever (muligens).

Beina var slitne nok på intervallen i dag, så litt mindre løping i går var nok like greit.

I ettermiddag blir det litt sykling, før vi skal ut og spise

Klem Ida



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar