fredag 13. mars 2015

Hviledag

God formiddag ettermiddag.


Møtte på en ku i hovedgata

Jeg pleier sjelden å ha hviledager. Bortsett fra på bloggen da… Jeg periodiserer treningen slik at jeg trener hardt en lengre periode og deretter har mellom 3 og 7 rolige dager. Det fungerer fint hjemme, men det er tøft og ikke noe jeg gjør her nede.

Litt stemningsselfier fra sykkeløkta i går. 



sykkelselfie 2


sykkelselfie 3
I stedet for å kjøre 3 uker på rad legger jeg inn 1 hviledag hver 8 dag. I dag har jeg hviledag.

Planlagte hviledager er det beste. Ingen dårlig samvittighet og mulighet til å sove lenge.

Så langt i dag har jeg sovet til 9 (står vanligvis opp 7), spist frokost, drukket 3 kopper kaffe, jobbet med min treningsplan, jobbet med Ane sin treningsplan og sett på Person of Interest. 



Life! 

Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar