onsdag 8. april 2015

Hjemme alene

I går reiste Olav på landslagssamling. Han tok med seg bilen. Det er hans bil. Han har lov til det. Jeg greier meg fint. Jeg må bare gjøre ting litt mer studentakting, som for eksempel gå til treningssenteret og sykle på matbutikken.

Etter styrke selfie
Jeg trodde egentlig det skulle gå helt fint. Helt til jeg tittet i kjøleskapet etter påsken. T.O.M.T. I tillegg fikk jeg MR time i Sarpsborg. Litt langt å gå dit. Jeg fikk heldigvis låne bilen av mamma, så på tilbakeveien tok jeg en svingom på butikken og hamstret mat for resten av uka.

De viktigste tingene på handlelista
I dag har jeg syklet 3t på den ny-gamle landeveissykkelen jeg skaffet meg forrige
sommer. Den er en drøm å sykle på, så enn så lenge går det helt fint å være skadet.

Samme bilde og outfit som forrige sykkeltur

Klem Ida



2 kommentarer:

  1. Du kunne jo gjort som Kristin, brukt trillebåra bort til Kiwi Brødløs! Håper resultatet av MR ble bra :)

    SvarSlett
  2. Ja, hvordan kunne jeg glemme det...! Første MR var fint, skal ta ny av bekkenet i dag, så det blir en liten snabbtur til Oslo.

    SvarSlett