søndag 6. desember 2015

Uke 1 - alt er bra

I dag har vi vært på tur i 7 dager og alt er som vanlig. Jeg er passelig solbrent (les: multiple shades of pink), beina er passelig slitne og jeg drikker passelig mye pepsi maks. 

Jeg har gjennomført den beste treningsuken min siden juli. Ankelskaden jeg pådro meg i starten av august har tatt lang tid, men nå har jeg endelig kunnet gjennomføre 7 dager på rad med løping. Jippi! Treningen min er ingen hemmelighet og alt er å finne på strava. 

Noen trenings highlights:
Laaang langtur - 3.20
Laang langtur - 2.30
Kort langtur - 1.40
118 km

Andre highlights:
Restaurantbesøk på Mrs Simpson (verdensberømt i SørAfrika)
Gulrothavrebrødet til Mari
Hjemmelaget hamburger
Olav som bruker lettere sko på restitusjonsjogg enn intervall
Da vi fikk tilbake internett etter 2 dager på pinebenken (se Mari sin insta).


Blid og fornøyd
Midt trenings selfie

Litt sko 
Her stoppet turen i dag. 
Klem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar