mandag 7. desember 2015

Hvile

Etter 7 dager på rad med løping og soling sa både sunn fornuft, ankelen og en mørk rosa mage/skulder/bein/armer region i fra om at det var på tiden med en dag fri.

Jeg tok på meg singletten, satt på meg rulleskia og håpte på det beste da jeg prøvde å henge meg på Mari på rulleskiøkt. Det var stort sett vellykket.Jeg startet med å knekke piggen på den ene staven etter 10 min, men etter et lite pit stop i heimen var vi på'n igjen.

Vi kom godt igang og det føltes bra, men må innrømme jeg var litt utenfor komfortsonen da vi suste nedover første bakke i 50 km/t. Ikke en fart jeg er godt vant med. Olav hadde på forhånd sagt at denne bakken burde jeg ta av meg skia og jogge ned, men nei, ikke denne jenta. Jeg lever fortsatt og gjør det igjen om jeg må. Kanskje ikke i hockey neste gang...


Vi gikk 2t og er godt fornøyde.


En liten middagslur, litt mat og en massasje senere var vi på gang igjen.

Sykkelselfie

Jobber for beachbody 2016


Hjemmelaget slynge

Selv om det ikke ble noe løping i dag, så ble det en knall bra treningsdag!



Varmebølgehilsen fra Ida



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar