torsdag 31. desember 2015

God jul og godt nyttår

Nå har det gått en uke siden vi landet på norsk jord. Fraværet av oppdatering på bloggen er for første gang ikke på grunn av skade eller sykdom, men på grunn av hard trening og lite overskudd. Den beste grunnen synes nå jeg.

Treningsoppholdet i Dullstroom ble en skikkelig suksess. Jeg kunne trene mer enn på en god stund og ikke minst løpe mer. Uke 1 ble det 120km og 15t, uke 2 ble det 100km (5 løpedager) og 16,5t og uke 3 ble det 120km og 17,5t trening. Rulleskiturene ble gjennomført i litt mer forsiktig stil enn den første.


Siste harde treningsøkt før hjemreise. 

Halvveis i oppholdet fikk vi selskap av Anni-Maija, Jarkko og Sabine. Det var kjempehyggelig å kunne være litt flere på tur.

Strong and beautiful. 

Hjemme i Halden ankom søsknene en etter en den 23. desember. Ane fra Århus, Petter fra Rio de Janeiro (han tok en liten svipptur dit gitt) og Astrid var på plass i godt humør da hun nettopp hadde gjennomført sin siste vasking på Høiås...

På juleaften "morgen" var vi for første gang ever 4 av 4 søsken ute på treningstur sammen. Undertegnede i klart dårligst form etter lang reise. Fotoshoot er det alltid tid til. 









Olav reiste rett til Eikenosa etter samlingen i Sør Afrika, så jeg tillot meg å ha samme antrekk som i fjor. 
Juleselfie 2013 
Parbilde 2014
Juleselfie 2015

Godt nyttår fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar