lørdag 21. mars 2015

Dagen etter hviledag

Nå har strømmen gått. Det skjer i blant, men stort sett bare når det er tordenvær. Nå er det sol. En annen grunn til at strømmen er borte er at det er strømmangel i Sør Afrika. For å spare på strømmen, skrus strømmen av i forskjellige deler av Sør Afrika til forskjellige tider på døgnet. Ekstra kjedelig er det når strømmen går midt i hvilingen mellom øktene, men jeg har funnet en løsning på tv og internett utfordringen.



I går hadde jeg hviledag og fy så deilig! Begynte å telle ned på mandag Benyttet anledningen til å sole meg litt. Har dere hørt om jenta som trodde hun var brun nok til å sole seg uten solkrem? Ikke jeg…

Pause i solingen

En hviledag og god natt søvn gjorde godt for kroppen. Ikke at jeg sprang så innmari fort i dag, men hadde hvertfall piggere bein enn de siste dagene.

Ferdig med intervall seriøs selfie

Kveldens høydepunkt blir den store biffen jeg kjøpte inn i går med ovnsbakte poteter. Nam!


Klem Ida

1 kommentar:

  1. Nyyyyt hviledagen Ida! Vel fortjent ;) vi (EJo&AJo) er på samling i Tønsberg og bor på spahotell på Tjøøøøme og deler dobbeltseng - kan ikke klage <3 tuuudeluuu

    SvarSlett