lørdag 28. mars 2015

Status

Hei dere!

Akkurat nå sitter jeg og ser på VM i terrengløp i Kina. FIkk akkurat ikke med meg damene, men begge klasser domineres av Kenya og Etiopia. Blir litt satt ut av hvor superskinny de er. Ricco (vår finske samboer) sier det er mest fordi de ikke har penger til mat. Det er nok litt muskler der og.

Prøver å tøye ting bedre

Jeg har vært litt deppa de siste dagene og har ikke orket å oppdatere bloggen. Jeg har fått en merkelig vondt i rompa og det tar sin tid å bli bedre. Jeg har ikke løpt på noen dager, men det har blitt litt trening i denne outfiten:

Sorry, gjenbruk av bilde

Nå sitter jeg og gruer meg til å dra ut å løpe. Rompa er mørbanket etter massasje i går. Krysser alle fingre og bein i kroppen på at det skal gå bra.



God helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar