mandag 6. april 2015

Påske

God påske! 

Jeg fant påskeegget!

Onsdag forrige uke kom vi hjem fra Afrika. Fredag satt Astrid og jeg oss i bilen og kjørte til hytta. Kan ikke være hjemme alt for lenge heller ;-) Olav trengte litt fri, så han ble hjemme... 

Det ble noe "overraskende" innholdsrike dager på Orust. Vanligvis sitter vi i vær vår stol og enten leser, surfer eller soler, men denne gangen ble det langtur på sykkel, dagstur til Flatön, o-løp og bursdag. 

Sykkelselfie

Jeg startet lørdagen på sykkelsete. Jeg hadde tatt med meg racern og veiene på Orust er bare alt for fine. 35km gikk fort!






Etter en kjapp påskelunsj dro Ane, Astrid, pappa og jeg på utflukt til Flatön. Ane og jeg fortsetter den gode timingen med ferge og vi var på brygga 12 min før den skulle gå. Vi benyttet tiden til litt balansetrening og fotoshoot. 



På tilbakeveien hadde vi virkelig tenkt til å time ferga litt bedre, men de luringene hadde byttet til avganger hvert 30 min i stedet for hvert 20min. Vi var derfor på fergekaia 22min før den gikk og fikk tid til å ta enda fler bilder og noen selfies.


Cool 1

Cool 2

Lavvann

Turutstyret mitt
Søndag dro Ane og jeg til Uddevalla for å løpe Bohuslunken. Vi hadde begge to glemt hvordan man skal orientere, så det gikk ikke så bra kan du si. Det var derimot veldig positivt for meg at ryggen/rompa ikke gjorde vondt (og at jeg hadde noen gode strekktider).

Bursdagsgulrotkake

På ettermiddagen feiret vi mamma sin bursdag. Det var kjempehyggelig. 

I kveld er hele familien samlet i Halden til middag før vi reiser hvert til vårt; Olav på samling, Petter til Kirkenes, pappa og Ane til Oslo og jeg til skiveien. Håper det er kake igjen fra i går. 

Påskeklem fra Ida




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar