søndag 14. juni 2015

Bloggen

Hei bloggen.

Tenkte å starte med litt Q&A. Dette er de vanligste spørsmålene jeg får som ikke er orienteringsrelatert. Først et bilde som forteller hvordan jeg føler meg nå:


Living life. Having fun. Enjoying the sun


Er bloggen nedlagt? 
Nei.

Hvorfor oppdateres den ikke?
Den første uka var det fordi jeg var deppa og skadet. Den andre uka var det fordi jeg var lat. Den tredje uka var det fordi jeg var enda latere. Ut over den tiden er det fordi det har gått så lang tid at tanken på å skrive det første innlegget ble for slitsomt (måtte jo innholde så mye).

Kommer du til å oppdatere snart?
Ja, dette er et innlegg og forhåpentligvis kommer det flere.

Så det er ikke sant at sesongstart for orientering betyr sesongpause for bloggen?
Nei. Jeg håper det ikke er sant. 

Kommer du til å skrive noen lange innlegg om løp og veivalg?
Nei, neppe. Hvis jeg skal tvinge meg til det blir det nok heller bloggpause.

Hvordan går det med Olav?
Spør Olav. (Greit, jeg kan svare. Han har det bra. Det går fremover. Vi satser på VM)

Har du det bra?
JA! Og er er litt bildebevis.

#VENNER #SOL #HYGGE

#VENNER #1988 #JUKOACAPS

#VENNER 


Peace out fra Helsinki flyplass


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar