torsdag 25. juni 2015

Ferie

Etter Jukola var del 1 av sesongen over og det var på tide å se frem mot nye testløp og VM. Jeg ønsket å kjøre litt mengdetrening for å vedlikeholde formen og samtidig komme litt bort fra den vanlige hverdagen. Etter litt om og men greide jeg å overbevise Olav om at en tur til Eikenosa var det beste for treningen min.

Samtalen gikk litt sånn her:
I: Jeg vil dra til Eikenosa og løpe langturer på fjellet
O: Nja, jo, njaaaa
I: Hvis det er greit for M og LR så reiser jeg nok uansett, du kan bli hjemme hvis du vil.
O: Ok, jeg blir med.

For meg gikk turen rett fra Finland til Ålesund med Emblem IL (som forøvrig debuterte i Jukola og Venla i år). Olav skulle ta et fly som landet samtidig som oss på Vigra.

Søndag ble til tirsdag, og tirsdag formiddag fikk jeg telefon om at det ikke ble noe vestlandsreise i det hele tatt. Litt kjedelig, men jeg greide meg fin likevel. Det ble mange langturer på fjellet og det regnet ikke på noen av treningsøktene.


Det kom finvær til klubbmesterskapet og Eikenosa
Vi holder på å avslutte. Ingrid og jeg hadde bakt 120 pølsebrød. Det ble noen igjen...

Langtur inn i tåka/ Vasstrandsegga
 Søndag til mandag var vi i Molde.

Eldestafetten med Geir og Janita
Is etter Eldestafett og langtur
Langturstopp 1 - Tusten 705moh

Langturstopp 2 - Tusenårsvarden
Avsluttet med kveldsbesøk til hytta

Takk og hei.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar